Home Home Home
         Informare > Noutăţi















 


Ministerul Sănătăţii organizează concurs pentru ocuparea funcţiei temporar vacante de consilier pentru afaceri europene
 

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII

Str.Cristian Popişteanu nr.1-3, sector 1, Bucureşti. Tel: 307.25.0

A n u n ţ ă :

       Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice

                                                            Ministerul Sănătăţii

organizează concurs pentru ocuparea  funcţiei temporar vacante  de consilier pentru afaceri europene, după cum urmează :

                               DIRECŢIA GENERALĂ RESURSE UMANE ŞI CERTIFICARE

 1  post  de consilier pentru afaceri europene  - post temporar vacant

 

1. Condiţiile generale de participare la concurs:

  a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare;

    d) are capacitate deplină de exerciţiu;

   e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

    f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

   g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

2.  Condiţiile specifice de participare la concurs sunt:

- - studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul economie sau medicină;

-  bună cunoaştere a limbii engleze;

-  bune cunoştinţe de operare pe calculator;

     3.    Principale cerinţe conform prevederilor din fişa postului:

a) asigură activitatea de consultanţă în domeniul acquis-ului comunitar referitor la resursele umane din sectorul de sănătate;

b) participă la elaborarea de proiecte de acte normative care transpun acquis-ului comunitar în domeniul resurselor umane din sănătate;

c) efectuează activităţile de întocmire şi eliberare a certificatelor necesare recunoaşterii calificărilor româneşti în profesia de medic, medic dentist şi farmacist;

d) verifică documentele care atestă calificarea solicitanţilor în vederea eliberării după caz, a certificatelor de conformitate, de experienţă profesională şi recomandării necesare recunoaşterii calificărilor de medic, medic dentist şi farmacist precum şi recomandări necesare recunoşterii calificărilor de de fiziokinetoterapeut, kinetoterapeut,

e) redactează corespondenţa necesară atestării de către unităţile formatoare a diplomelor , foilor matricole şi adeverinţelor privind studiile universitare de medic, medic dentist şi farmacist,

f) elaborează proiecte de răspuns către autorităţile competente omologe din celelalte state membre.

  Concursul constă într-o probă scrisă şi interviu şi se organizează la sediul Ministerului Sănătăţii din Bucureşti, str.Cristian Popişteanu nr.1-3, sector 1, în data de  14 septembrie 2011, orele 12.00.

 Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 18 august 2011, orele 17.00, la sediul Ministerului Sănătăţii, Direcţia generală resurse umane şi certificare etajul 3, camera 345.

Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente :

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;

d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

          e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

 g) curriculum vitae;

 h) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

În ceea ce priveşte cazierul judiciar, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

            Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.

              BIBLIOGRAFIA:

1.    Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare – titlurile XII; XIII, XIV;

2.    Hotărârea Guvernului României nr.1361/2006 privind conţinutul instrumentului de prezentare şi motivare a proiectelor de acte normative supuse aprobării Guvernului, cu modificările şi completările ulterioare;

3.    OUG nr.19/2003 privind consilierii pentru afaceri europene, cu modificările şi completările ulterioare;

4.    H.G. nr. 144 / 2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;

5.    HG nr. 899 / 2002 privind organizarea învăţământului postuniversitar de specialitate medical, medico-dentar şi farmaceutic uman;

6.      HG nr. 1282 / 2007 pentru aprobarea normelor privind recunoaşterea diplomelor, certificatelor şi titlurilor de medic, de medic dentist, de farmacist, de asistent medical generalist şi de moaşă, eliberate de un stat membru al Uniunii Europene, de un stat aparţinând Spaţiului Economic European sau de Confederaţia Elveţiană;

7.    Ordinul ministrului sănătăţii publice nr.36/2008 pentru aprobarea Metodologiei de organizare şi desfăşurare a stagiului de adaptare, a probei de aptitudini, precum şi de stabilire a statutului persoanelor prevăzute la art. 40 - 42 din Hotărârea Guvernului nr. 1.282/2007, care urmează măsura compensatorie în vederea recunoaşterii profesionale în România;

8.    HG nr. 1464 /2006 pentru aprobarea Normelor privind întocmirea, emiterea şi utilizarea dovezilor de onorabilitate şi moralitate profesională ale medicilor, medicilor dentişti şi ale farmaciştilor.

             Relaţii suplimentare se pot obţine la tel :  0213072605.

            Persoana de contact: Bodac Liliana– consilier superior, Direcţia generală resurse umane şi certificare

 

 

 

 

 

 
anunt concurs
Copyright © 2010 - Ministerul Sănătății. Toate drepturile rezervate