Home Home Home
         Informare > Noutăţi















 


Ministerul Sănătăţii organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie temporar vacante din aparatul propriu al Ministerului Sănătăţii
 



MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
Str.Cristian Popişteanu nr.1-3, sector 1, Bucureşti. Tel: 307.25.00
A n u n ţ ă :

Având în vedere prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Hotărârii Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată prin Hotărârea Guvernului nr.1173/2009,

Ministerul Sănătăţii

organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie temporar vacante din aparatul propriu al Ministerului Sănătăţii:
-    consilier clasa I, gradul profesional asistent la Direcţia Implementare şi Coordonare Programe şi Relaţii Internaţionale şi
-    consilier clasa I, gradul profesional asistent la Direcţia generală economică

Concursul se organizează la sediul Ministerului Sănătăţii, în data de 02 mai 2011, ora 10.00, proba scrisă şi în data de 04 mai 2011, ora 16.00, interviul.

    Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 26 aprilie 2011, la Ministerul Sănătăţii, Direcţia generală resurse umane şi certificare, Compartimentul încadrări personal, camera 345, etajul III.

Conform prevederilor art.49 din Hotărârea Guvernului nr.611/2008, dosarul de înscriere la concurs conţine în mod obligatoriu:
„(1)  a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
        b) copia actului de identitate;
        c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
        d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
        e) cazierul judiciar;
        f) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
       g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
    (2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
    (3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
    (4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. e) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
    (5) Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.”


    Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
I. Pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante de consilier clasa I, gradul profesional asistent la Direcţia Implementare şi Coordonare Programe şi Relaţii Internaţionale:
-    studii superioare economice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
-    să aibă minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare  exercitarii functiei publice ;
-    - cunoaşterea a cel puţin unei limbi străine de circulaţie internaţională - engleza
-    să deţină cunoştinţe de utilizare şi operare PC.

II. Pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante de consilier clasa I, gradul profesional asistent la Direcţia generală economică, Compartimentul financiar – contabil:
-    studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul management;
-    să aibă minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare  exercitarii functiei publice ;
-    - cunoaşterea a cel puţin unei limbi străine de circulaţie internaţională (limba engleză obligatoriu )
-    să deţină cunoştinţe de utilizare şi operare PC cu atestat.


    Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Ministerului Sănătăţii şi la nr. de telefon (021) 3072.605 sau (021) 3072.603.
    
    
    
    
    
    
    

 
BIBLIOGRAFIE Direcţia Generală Economică
BIBLIOGRAFIE Direcţia Generală Economică
BIBLIOGRAFIE Direcţia Implementare şi Coordonare Programe şi Relaţii Internaţionale
BIBLIOGRAFIE Direcţia Implementare şi Coordonare Programe şi Relaţii Internaţionale
Copyright © 2010 - Ministerul Sănătății. Toate drepturile rezervate