ANUNȚ
În
baza prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în
administraţia
publică, Ministerul Sănătăţii organizează vineri, 11 noiembrie 2016,ora 12.00
la sediul Ministerului Sănătății, sala de consiliu, etajul 2, o dezbatere publică
cu tema: Ordin privind componenţa, atribuţiile, regulamentul de organizare şi
funcţionare al comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătății.
Modalitatea
de colectare a recomandărilor: în format electronic, word, la adresa de email: propuneri@ms.ro, până la data de 10.11.2016, cu
specificarea articolului sau articolelor din proiectul de act normativ, data
trimiterii şi datele de contact aleexpeditorului;
Modalitatea
de înscriere: în format electronic, la adresa de email:
<mailto:moancea@ms.ro> moancea@ms.ro, până la data de 10.11.2016, ora
12.00;
Luarea
cuvântului: în ordinea înscrierii pentru participare la dezbaterea publică. Persoanele
care vor lua cuvântul în cadrul ședinței publice sunt rugate să transmit propunerile
și în format electronic, word, la adresa de email:
<mailto:moancea@ms.ro> moancea@ms.ro.
Timpul
alocat luării cuvântului: 3 minute
Fiecare
participant, după intrarea în sala de ședințe, se va înscrie pe lista de
persoane
prezente la ședința publică. La luarea cuvântului, participanții se vor prezenta.
Potrivit
prevederilor art. 7, alin. (10), lit. b) din Legea nr. 52/2003, ”b)
dezbaterea
publică se va încheia în momentul în care toţi solicitanţii înscrişi la cuvânt
şi-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ
în discuţie;”.
Proiectul
de act normativ poate fi vizualizat la adresa de web: <http://www.ms.ro>
www.ms.ro,
rubrica Legislaţie – Transparenţă decizională.
|