Home Home Home
         Informare > Noutăţi















 


Ministerul Sănătăţii organizează concurs pentru ocuparea a 2 posturi temporar vacante de consilier pentru afaceri europene
 

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII

Str.Cristian Popişteanu nr.1-3, sector 1, Bucureşti. Tel: 307.25.00

A n u n ţ ă :

            Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice

 Ministerul Sănătăţii

organizează concurs pentru ocuparea a 2 posturi temporar vacante de consilier pentru afaceri europene, după cum urmează :

 

DIRECŢIA JURIDICĂ ŞI CONTENCIOS:

 2  posturi  de consilier pentru afaceri europene  - posturi temporar vacante

 

  1. Condiţiile generale de participare la concurs:

     a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

    d) are capacitate deplină de exerciţiu;

    e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

    f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

    g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

  1. Condiţiile specifice de participare la concurs sunt:

- studii superioare, absolvite în ţară şi/sau în străinătate cu diplomă de licenţă în domeniile juridic şi/sau studii europene;

- foarte bună cunoaştere a limbii engleze;

- foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator;

  1. Principale cerinţe conform prevederilor din fişa postului:

a) analizează proiectele de acte normative din domeniul sanitar, cu relevanţă comunitară;

b) analizează legislaţia în vigoare din domeniul sanitar şi formulează propuneri privind compatibilizarea legislaţiei în colaborare cu directiile de specialitate;

c) acordă asistenţă juridica direcţiilor de specialitate din cadrul ministerului, în vederea transpunerii corespunzătoare a legislaţiei Uniunii Europene;

d) identifică principalele dificultăţi pe care le întâmpină direcţiile de specialitate din cadrul ministerului în procesul de preluare a acquis-ului comunitar din domeniul sanitar, precum şi modalităţile de soluţionare a acestora;

e) coordoneaza demersurile privind crearea cadrului juridic pentru aplicarea directa a regulamentelor comunitare din domeniul sanitar;

f) coordonează demersurile privind crearea cadrului juridic necesar aplicării deciziilor comunitare si transpunerea deciziilor cadru comunitare din domeniul sanitar. 

 

Concursul constă într-o probă scrisă şi interviu şi se organizează la sediul Ministerului Sănătăţii din Bucureşti, str.Cristian Popişteanu nr.1-3, sector 1, în data de

 04 iulie 2011, orele 12.00.

 

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 17 iunie 2011, orele 14.30, la sediul Ministerului Sănătăţii, Direcţia generală resurse umane şi certificare etajul 3, camera 345.

Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente :

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

               b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

    c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;

    d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

               e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

    f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

    g) curriculum vitae;

    h) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

În ceea ce priveşte cazierul judiciar, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

           

            Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.

 

            BIBLIOGRAFIA:

1.      Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;

2.      Legea 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată;

3.      Hotărârea Guvernului României nr.1361/2006 privind conţinutul instrumentului de prezentare şi motivare a proiectelor de acte normative supuse aprobării Guvernului, cu modificările şi completările ulterioare;

4.      Hotărârea Guvernului 561/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile, la nivelul Guvernului, pentru elaborarea, avizarea şi prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum şi a altor documente, în vederea adoptării/aprobării;

5.      OUG nr.19/2003 privind organizarea şi funcţionarea Corpului consilierilor de integrare, cu modificările şi completările ulterioare;

6. H.G. nr. 144 / 2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului  Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;

7. Tratatele Uniunii Europene, www.europa.eu ;

 

            Relaţii suplimentare se pot obţine la tel :  3072603, 3072605.

            Persoana de contact: Constantin Ana – Maria – consilier superior, Direcţia generalp resurse umane şi certificare

 
anunt concurs
Copyright © 2010 - Ministerul Sănătății. Toate drepturile rezervate