Home Home Home
         Informare > Noutăţi















 


ANUNT: Ministerul Sanatatii organizeaza concurs pentru ocuparea functiei vacante de director , la OFICIUL TEHNIC DE DISPOZITIVE MEDICALE CERTIFICARE
 
 

                                         A N U N Ţ

In conformitate cu prevederile  Hotararii de Guvern 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

Ministerul Sanatatii

organizeaza concurs pentru ocuparea functiei vacante de director , la:

OFICIUL TEHNIC  DE DISPOZITIVE MEDICALE CERTIFICARE

1 post de director – post vacant

1. Conditii generale de participare la concurs :

a)     Are cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apatinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

b)    Cunoaste limba romana scris si vorbit;

c)     Are varsta minima reglementata de prevederile legale ;

d)    Are capacitate deplina de exercitiu;

e)     Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza de adeverinta medicala de la medical de familie sau de unitatile sanitare abilitate ;

f)     Indeplineste conditiile de studii si, dupa caz , de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g)    Nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii , de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei , de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

2. Conditii specifice de participarea la concurs sunt:

a)       Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta in domeniul tehnic

b)       Vechime minima 5 ani pe functie de conducere

c)       Experienţă de minim 3 ani în domeniul reglementat al dispozitivelor medicale

d)       Cunostinte de operare/ programe calculator : Microsoft Office, Internet,  Microsoft Excel

e)       Cerinte specifice : disponibilitate pentru deplasari interne si externe

3. Principalele cerinţe, conform prevederilor din fişa postului:

a)         dezvolta serviciile si schemele de certificare ale sistemului de management;

b)       asigura resursele adecvate pentru activitatile de certificare;

c)                   stabileşte cerinţe specifice pentru personalul organismului; 

d)       stabileşte cu RM-ul, necesităţile de instruire şi perfecţionare şi avizează ,,Programul anual de instruire şi perfecţionare’’ a personalului de certificare;

e)       iniţiază şi participă la analiza reclamaţiilor şi ia măsurile ce trebuie întreprinse;

f)        participă la elaborarea Raportului de Analiză a SMC şi urmăreşte cuprinderea tuturor problemelor ce vizează implementarea SMC şi eficientizarea sa prin acţiuni corective corespunzătoare;

g)       coordoneaza documentarea, implementarea şi menţinerea Sistemului Calităţii în concordanţă cu cerinţele referenţialelor  şi politicii în domeniul calităţii, corelate cu standardele naţionale şi internaţionale în vigoare, cu cerinţele organismului naţional de acreditare, în vederea menţinerii acreditării (existente) şi obţinerea altor acreditări / recunoaşteri naţionale şi / sau internaţionale;

h)       participă la şedinţele managementului de analiza a eficienţei sistemului calităţii OTDM – Certificare, inclusiv a actualităţii politicii privind calitatea, prezentând situaţia sistemului calităţii organismului de certificare a conformităţii produselor ;

i)         propune convocarea Comisiei de Certificare şi participă la şedinţele acesteia, fără drept de vot ;

j)         analizează rezultatele chestionarelor de verificare a personalului din activitatea de certificare produse;

k)       stabileşte echipa de audit şi inspecţie;

l)         propune promovarea personalului permanent, cu îndeplinirea criteriilor de competenţă şi perfecţionare, ţinând cont de rezultatele obţinute în activitatea de certificare;

m)     numeşte Responsabilii cursurilor interne şi stabileşte tematica şi modul de testare şi absolvire a acestor cursuri;

n)       asigură condiţii optime, conform normelor legale de amenajare şi funcţionare a arhivei pentru documentele şi înregistrările calităţii;

o)       numeşte şi convoacă Comisia de Evaluare şi analizează împreună comanda solicitantului;

p)       dispune măsurile necesare pentru buna desfăşurare a auditorilor şi pentru rezolvarea neconformităţilor stabilite de audit prin Raportul de Audit;

Concursul consta intr-o proba scrisă si interviu si se organizeaza la sediul Ministerului Sanatatii din Bucuresti, str. Cristian Popisteanu, nr. 1- 3, sector 1, în perioada  de 9- 10 august  2012, ora 10.00.

Dosarele de inscriere se vor depune până la data de 11  iulie 2012, ora 17.00, la sediul Ministerului Sanatatii, Directia  generala resurse umane si certificare, etajul 3, camera 345.

Dosarul de inscriere la concurs va contine in mod obligatoriu urmatoarele documente :

a)  Cerere de înscriere la concurs pentru ocuparea postului ;

b) Copia actului de identitate sau orice alt document care sa ateste identitatea , potrivit legii, dupa caz ;

 c) Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care sa ateste efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ;

 d) Curriculum Vitae;

 e) Copia carnetului de muncă, conforma cu originalul,  sau dupa caz , o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si / sau in specialitatea studiilor;

 f) Cazierul judiciar  sau o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu  funcţia pentru care candideaza;

g)  Adeverinţă medicală care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate ;

 h) alte documente relevante pentru desfasurarea concursului ;

i) Dosar de încopciat.

Adeverinta care atestă starea de sănătate contine , in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formularul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.

In ceea ce priveste cazierul judiciar, candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declarative pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului .

Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale , care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs .

 

BIBLIOGRAFIA :

-       Directia Comisiei Europene 93/42/EEC referitoare la dispositive medicale.

-       H.G. nr. 54/2009 privind introducerea pe piată a dispozitivelor medicale.

-       H.G. nr. 37/2011 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Tehnic de Dispozitive Medicale Certificare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

- O.G. nr.20 /2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislatiei Uniunii Europene care armonizează condiţiile de comercializare a produselor.

- SR EN ISO 9001:2008 – Sisteme de management al calitaţii. Cerinţe.

-SR EN ISO 13485:2004 – Dispozitive medicale. Sisteme de management al calitatii. Cerinte pentru scopuri de reglementare.

-SR EN ISO 19011:2011 – Ghid  pentru auditarea sistemelor de management

-SR EN ISO/CEI 17021:2011 – Evaluarea conformitatii. Cerinte pentru organisme care efectueaza audit si certificare ale sistemelor de management.

- SR EN 45011:2001 – Cerinte generale pentru organismele care aplica sisteme de certificare a produselor.

Relatii suplimentare la tel.: 021/30.72.605 sau 021/30.72.603.

Persoana de contact- Costin Iuliana – consilier  superior , Directia generală resurse umane şi certificare

 

Data: 27.06.2012

 

 
A N U N Ţ
Copyright © 2010 - Ministerul Sănătății. Toate drepturile rezervate